Nick Vikander
Lektor
Økonomisk Institut
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0002-8874-6856
- Udgivet
A model of public opinion management
Patacconi, A. & Vikander, Nick, 2015, I: Journal of Public Economics. 128, s. 73-83Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Cashing in on the culture wars? CEO activism, wokewashing, and firm value
Melloni, G., Patacconi, A. & Vikander, Nick, 25 jul. 2023, I: Strategic Management Journal. 44, 13, s. 3098-3121Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Commitment and Discretion in Contracts: Theory and Evidence from Retirement Plans
Hyuk-Kim, J. & Vikander, Nick, 2023, I: Scandinavian Journal of Economics. 125, 2, s. 461-488Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
Evidence for Relational Contracts in CEO Bonus Compensation
DeVaro, J., Hyuk-Kim, J. & Vikander, Nick, 2015, (Afsendt)Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
- Udgivet
Information design through scarcity and social learning
Parakhonyak, A. & Vikander, Nick, jan. 2023, I: Journal of Economic Theory. 207, 34 s., 105586.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Non-Performance Pay and Relational Contracting: Evidence from CEO Compensation
DeVaro, J., Kim, J. & Vikander, Nick, 2018, I: Economic Journal. 128, 613, s. 1923-1951Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
On the Management of Public Opinion (Former Title: On the (Mis-)Use of Information for Public Debate)
Patacconi, A. & Vikander, Nick, 2013.Publikation: Working paper
- Udgivet
Optimal Sales Schemes for Network Goods
Parakhonyak, A. & Vikander, Nick, 2019, I: Management Science. 65, 2, s. 819-841Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Optimal Sales Schemes for Network Goods
Parakhonyak, A. & Vikander, Nick, 2013, Kbh.: Økonomisk institut, Københavns Universitet, 24 s. (University of Copenhagen. Institute of Economics. Discussion Papers; Nr. 11, Bind 2013).Publikation: Working paper
ID: 49756418
Flest downloads
-
30
downloads
Information design through scarcity and social learning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet