The Danish Industry Foundation's Knowledge Sharing Seminar (in Danish)

Bevillingsmodtagere under Industriens Fonds genstartNU-programmet deler viden erhvervet under de respektive projekter.

Da Coronakrisen ramte Danmark igangsatte Industriens Fond genstartNU-programmet, som havde til formål at støtte danske SMV'er igennem krisen.

Som et led i programmet modtog en række forskningsinstitutioner bevillinger til støtte af forskningsprojekter, der havde til formål at analysere SMV’ers strategier og forretningsudvikling i krisetid.

På dette vidensdelingsseminar deler forskere fra forskellige danske universiteter den viden de har erhvervet i de respektive projekter.

Seminaret foregår online via en Zoom-forbindelse. Er du interesseret i at deltage, kontakt venligst Morten Bennedsen (mobe@econ.ku.dk) eller FAMBUSS administratoren Michelle Peled (michelle.peled@econ.ku.dk).

Real life dataindsamling om virksomheders krisestrategier

Videndeling om datakilder og forskning omkring virksomheders adfærd under Coronakrisen

14:00 – 14:05 Velkomst & intro v/Charlotte Kjeldsen Krarup, Industriens Fond
14:05 – 14:33 Forretningsmodeller: Fra krise til vækst v/Christian Nielsen, Aalborg Universitet